Dane Harris benoemd als commissielid

22 augustus 2023

Dane Harris benoemd als commissielid

Op 21 augustus is Dane Harris, nummer 2 op de kandidatenlijst bij de Statenverkiezingen, benoemd als commissielid. We zijn erg blij met zijn komst, want we kunnen de extra handjes en hersens heel goed gebruiken.

Commissieleden hebben geen stemrecht in Provinciale Staten, maar doen de voorbereidende 'oordeelsvormende' vergaderingen. Ook werkbezoeken en informatiebijeenkomsten maken onderdeel uit van hun takenpakket.

In Provinciale Staten gaat Dane voor de SP de commissie Bestuur, Economie en Middelen oppakken. Hierin zijn ook voor de SP belangrijke onderwerpen als cultuur, sport, erfgoed en monumenten ondergebracht.

Dane was eerder al fractiemedewerker/commissielid in de Utrechtse raadsfractie en heeft daar bewezen te beschikken over een prima politiek instinct. Welkom dus!