Kandidatenlijst en Programma verkiezingen vastgesteld

4 december 2022

Kandidatenlijst en Programma verkiezingen vastgesteld

Foto: Anne-Marie Mineur

Tijdens de regioconferentie op 3 december hebben de afgevaardigden van de Utrechtse afdelingen van de SP de kandidatenlijst voor de Statenverkiezingen vastgesteld. Veenendaler Jan Breur werd verkozen tot aanvoerder van een mooie gevarieerde lijst met kandidaten uit de hele Provincie.

Ook het verkiezingsprogramma werd aangenomen. Uit de afdelingen waren 59 wijzigingsvoorstellen ingediend op het concept verkiezingsprogramma, waarvan er 26 door de programmacommissie zijn overgenomen. Tim Schipper, voorzitter van de programmacommissie, was verheugd over de inbreng en betrokkenheid van de Utrechtse leden: "Met z'n zessen hadden we als programmacommissie het concept opgesteld. Met alle input vanuit de afdelingen is het nog een stuk beter geworden. Laat die campagne en de verkiezingen maar komen."

Foto: Anne-Marie Mineur
De stemming over het verkiezingsprogramma

Klik hier voor de - dus inmiddels definitieve - kandidatenlijst en hier voor het definitieve programma.