Houten gaat Vogelopvang steunen

22 december 2016

Houten gaat Vogelopvang steunen

Foto: Tim Schipper / www.provincieutrecht.sp.nl

Na Bodegraven gaat nu ook de gemeente Houten meebetalen aan de Vogelopvang in Utrecht en gaat in gesprek met omliggende gemeenten en de provincie Utrecht over de toekomst van de vogelopvang Utrecht.

De SP is hier, net als de Partij van de Dieren, erg blij mee. Voor de vogelopvang betekent elke gemeente die meedoet echt een grote overwinning.

We hopen natuurlijk dat de andere gemeenten die nu nog niks meebetalen, terwijl ze wel vogels naar de vogelopvang brengen, ook aan zullen sluiten. Dat zijn: Vianen, Stichtsevecht, De Bilt, Woerden, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug en Gorinchem.

Bij deze nogmaals de oproep aan deze gemeenten om zich aan te sluiten bij het initiatief van Houten. Zwaan kleef aan, zodat de Vogelopvang blijft bestaan!