Ad Meijer wint zorgdebat HU Amersfoort

5 maart 2015

Ad Meijer wint zorgdebat HU Amersfoort

SP-lijsttrekker Ad Meijer heeft het zorgdebat gewonnen dat de Hogeschool Utrecht woensdag in Amersfoort organiseerde.

Het debat werd gevoerd aan de hand van een aantal casussen uit de praktijk. Deze casussen waren door de studenten zelf voorbereid en gaven een goed beeld van de problemen die het bezuinigingsbeleid van het kabinet Rutte/Samson en het Amersfoortse college van PvdA, VVD, CU en D66 voor de inwoners oplevert.

Lees hier en hier meer.

Reacties

zorgdebat ging over de menselijke maat de inhoud ,waarbij de mens centraal staat en de optimale output werd bereikt door synergie in de gemeente, dit debat werd door de SP gewonnen

een vorm van rentmeesterschap en welzijn

Is het u bekend dat de maandlonen voor huish.hulp ,die betaald moeten worden uit de pgb nog steeds niet uitbetaald zijn. De SVB Utrecht neemt geen tel. aan, maar schakelt door naar andere kantoren die van niets weten? Gaarne uw mening hierover. De gemeente Soest zegt dat het klachten regent maar kan ook niets doen.. Maar niemand hoeft toch voor niets te werken?